ATENTIE: PARTEA A DOUA LA RESTUL STIRILOR !

Aici veti gasi ce nu pot posta la blogspot din motive tehnice!
Si nelipsitul Youtube!

Obama e aici !

duminică, 5 iulie 2009

De ziua Americii / Per il giorno dell'America

(Nicolae Zeriu)

Astazi 4 Iulie, America sarbatoreste ziua Independentei fata de Regatul Marii Britanii. O taxa de 2 centi, impusa pe timbrele postale, i-a determinat pe unii dintre colonisti sa se rascoale impotriva Regelui George si a monarhiei pe care acesta o reprezenta.
Faimoasa impuscatura auzita in jurul lumii, daduse nastere unei tari care pentru o vreme, a devenit o oaza de libertate, in care initiativa si dorinta omeneasca naturala de implinire, puteau fi satisfacute in pace si liniste, in vreme ce Europa suferea nelinisti, razboaie si asuprire.

Aveai o sansa la mai bine, America.

Oggi, 4 luglio, l'America festeggia il giorno dell'Indipendenza dalla Gran Bretagna. Una tassa di 2 centesimi imposta sui francobolli ha determinato alcuni tra i coloni a rivoltarsi contro il re Giorgio e contro la monarchia che questo rappresentava.
Il famoso sparo sentito intorno al mondo aveva dato nascita a un Paese che per molto tempo è diventato un'oasi di libertà, nella quale l'iniziativa ed il desiderio umano naturale di realizzarsi potevano essere soddisfatti in pace e tranquillità, mentre L'Europa soffriva turbolenze, guerre e oppressione.

Avevi un'opportunità per il meglio, America.




200 de ani mai tarziu,
tara nascuta dintr-o rebeliune, e inca celebrata in jurul lumii, de catre cei ce fie nu o cunosc cu adevarat, fie recunosc avantajele efemere pe care le aduce plecaciunea in fata puternicilor zilei.

200 anni più tardi,
il Paese nato da una rivolta è ancora celebrato intorno al mondo da quelli che sia non conoscono la verità, sia riconoscono i vantaggi effimeri che porta loro l'inchinarsi davanti ai potenti del giorno.

Ca unul ce ma simt profund atasat de ea, ii urez dragei mele America, urmatoarele:

- In primul rand, sa scapi odata pentru totdeauna, de clica de alogeni neaveniti, neatasati si tradatori, care si-au consolidat puterea in mod temeinic, prin acapararea finatelor tale.
Odata cu dolarii tai, prin inselaciune generalizata, ei au reusit performanta de a acapara si economiile tarilor a caror guvernanti s-au aservit tie.
Banii tai falsi au devenit rezervele tarilor noastre, tunurile tale financiare crizele noastre, iar invataturile tale false ca datoria este buna, pierzania avutiilor noastre.
Indatorarea catre FMI-ul vostru, asigura inrobirea copiilor nostri.
Nu o vrem.

Come uno che si sente profondamente legato a lei, auguro alla mia cara America quanto segue:

-In primo luogo, che ti liberi una volta per sempre dalla cricca delle nullità aliene, distaccate e traditrici, che si sono consolidate il potere in maniera forte, attraverso l'accaparrarsi delle tue finanze.
Una volta con i tuoi dollari, tramite inganno generalizzato, loro hanno raggiunto la performance di accaparrare anche le economie dei Paesi i cui governanti sono diventati i tuoi asserviti.
I tuoi soldi falsi sono diventati le riserve dei nostri Paesi, i tuoi bum finanziari, le nostre crisi e i tuoi falsi insegnamenti che il debito è cosa buona, la perdita dei nostri averi.
L'indebitarsi verso il vostro FMI assicura lo schiavizzarsi dei nostri figli.
Non lo vogliamo.


- In al doilea rand, iti doresc din suflet sa renunti la mentalitatea auto-distrugatoare, ca esti prima intre tarile lumii.

-In secondo luogo, ti auguro con l'anima di rinunciare alla mentalità autodistruttiva, che sei prima tra i Paesi del mondo.

















Sub avioanele "prieteniei" NATO
Sotto gli aerei dell'"amicizia" NATO

Dumnezeu i-a umilit intotdeauna pe cei mandri, readucandu-i la realitate si reducandu-i la pulbere si praf. Tentatia de a te crede stapana lumii, e straina de spiritul tau, fiind incurajata de cei care controlandu-ti finantele, iti controleaza si politica, mass media si implicit, armata.

Ai face bine sa nu iti inchipui ca admiratia castigata datorita a ceea ce ai fost odata, va dura la nesfarsit - de fapt, rezultatele vorbesc pentru sine:

Dio ha umiliato sempre i più orgogliosi, riportandoli alla realtà e riducendoli in polvere. La tentazione di crederti la padrona del mondo è estranea al tuo spirito essendo incoraggiata da quelli che, controllandoti le finanze, ti controllano anche la politica, i mass-media ed implicitamente, le forze armate.

Faresti bene a non illuderti che l'ammirazione guadagnata grazie a quella che sei stata una volta, durerà all'infinito; in effetti i risultati parlano da soli:















Cu ce flit ne dau ?? am link!
Con che insetticida ci irrorano?? ho il link















Tati, de ce ne otravesc americanii? - am link!
Papi, perché ci avvelenano gli americani? - ho il link

A ne momi cu renuntarea la vize, nu compenseaza pentru Romanii ucisi miseleste de catre militarii tai beti si inca nepedepsiti, pe trecerea de pietoni si nici pentru jafurile perpetuate prin Bechtelul triplu-pret si prin avioanele F-16 uzate si invechite tehnologic care ni se vor vinde neandoielnic. Iar radarele voastre “scut” nu ne fac sa ne simtim mai in siguranta. Ele ne aduc numai discordie cu vecinii nostri si potential dezastru.
Nu le vrem.

Adescarci con la rinuncia ai visti non compensa per i Romeni uccisi vigliaccamente dai tuoi militari, ubriachi e non ancora puniti, sulle strisce pedonali nè per le rapine perpetue attraverso il Bechtel triplo-prezzo e tramite gli aerei F-16 usati ed obsoleti che si vuole venderci senza discussioni. Ed i vostri radar "scudo" non ci fanno sentire più in sicurezza. Loro ci portano solo discordia con i nostri vicini e potenziale disastro.
Non li vogliamo.















Pace, sau razboi?
Pace, o guerra?













Ne apara, sau...
Ci difendono, o...
- In al treilea rand, iti doresc sa iti dai seama ca profiturile nu sunt totul in viata:
Vietile pierdute sau chinuite de pe urma vaccinurilor otravitoare pe care le produci si le oferi cu atata generozitate, a razboaielor pradalnice pe care le duci, a culturii mai rau decat proletare pe care o vari entuziast pe gatul copiilor nostri odata cu mancarea ta hormonizata si chimizata, nu numai ca strica lumii intregi, ci chiar tie, facandu-te urata, atat la propriu, cat si la figurat.

- In terzo luogo ti auguro che ti accorga che i profitti non sono tutto nella vita:
Le vite perdute o lacerate in seguito ai vaccini velenosi che li produci e li offri con tanta generosità, alle guerre predatrici che porti, alla cultura peggiore di quella proletaria che spingi entusiasta nella gola dei nostri figli insieme al tuo mangiare ormonizzato e chimico, non solo che guasta al mondo intero, ma anche a te, facendoti brutta sia in senso proprio che figurato.

















Bolnav pe viata - am link
Malato a vita - ho il link















Sunt om, sau zombi? - am link!
Sono umano, o zombi? - ho il link















American culture
Cultura americana

Aroganta vadita in felul in care distrugi neamuri si destine sortite maretiei, ne arata cat de slaba esti - unul cu adevarat puternic, nu trebuie sa rupa oasele fiecarui nefericit ce i se afla-n cale. Nu rachetele tale inseamna putere, ci retinerea in a le folosi.
Dovedeste-o.

L'arroganza dimostrata nel modo in cui distruggi nazioni e destini nati per la grandezza, ci fa vedere quanto debole sei; uno davvero potente non deve rompere le ossa di ciascun infelice che capita sulla sua strada. Non i tuoi missili significano potere, ma l'astenersi da usarli.
Dimostralo.
















Projecting power, but whose?
Potenza di lancio, ma di chi?
















De ce suferim un holocaust sub aliatii Americii?
Perché soffriamo un olocausto sotto gli alleati americani?

- In al patrulea rand, ai face bine sa realizezi ca libertatea si demnitatea omului, au devenit o gargara rasuflata, cata vreme tu iti permiti sa arestezi, intemnitezi si torturezi nu numai dusmanii tai declarati oficiali, cat si pe proprii cetateni, cei care au avut discernamantul si curajul, sa spuna lucrurilor pe nume.
Cum mai ai pretentia sa fii admirata, cand tu chinui copii, violezi mame si ucizi tati care stiu ca ai fost deturnata de o clica parazitara si lenesa, ce iti vrea raul si-n consecinta, lupta impotriva ei?

- In quarto luogo, faresti bene a realizzare che la libertà e la dignità dell'uomo sono diventate una parola vuota in quanto tu ti permetti di arrestare, carcerare e torturare non solo i tuoi nemici ufficialmente dichiarati, ma anche i propri cittadini, quelli che hanno avuto il discernimento ed il coraggio di chiamare le cose con il loro nome.
Come hai ancora la pretesa di essere ammirata quando tu laceri bambini, violenti mamme, e uccidi papà che sanno che sei stata deviata da una cricca parassitaria e pigra che vuole il tuo male e, di conseguenza, lottano contro di lei?















Aducem democratia
Portiamo la democrazia

Cate familii distruse, unghii smulse, testicule zdrobite si vieti terminate vor mai fi necesare, pana cand vei realiza ca esti condusa de vrajmasii tai? De ce trebuie sa te faci neaparat urata, in ultima vreme?
Trezeste-te!

Quante famiglie distrutte, unghie strappate, testicoli schiacciati e vite troncate saranno ancora necessarie fino a quando realizzerai che sei guidata dai tuoi nemici? Perché ti devi fare per forza odiare come nell'ultimo tempo?
Svegliati!













Recunoaste, RECUNOASTE!
Riconosci, RICONOSCI!

Intr-un final, iti doresc din suflet sa-ti revii la modestia, harnicia, simtul realitatii, bunatatea si marinimia care te-au caracterizat odata.
Legendele tin cat tin, apoi sunt confruntate cu realitatea.

Per concludere, ti auguro dall' anima che ritorni alla modestia, alla bravura, al senso della realtà, alla bontà e alla generosità che ti hanno caratterizzato una volta.
Le leggende durano quanto durano poi sono confrontate con la realtà.


Happy Birthday America!
Buon compleanno America!
















Articolul de mai sus a fost preluat integral de pe site-ul http://ro.altermedia.info/ unde a fost publicat de catre autorul sau in 4 iulie 2009.

L'articolo di cui sopra è stato preso integralmente dal sito http://ro.altermedia.info/ dove è stato pubblicato dal suo autore il 4 luglio 2009.

7 comentarii:

Terra Mater spunea...

Articolul, semnalat de un prieten prin e-mail mi s-a parut indeajuns de pertinent si interesant , asa ca am decis sa il preiau si sa il public pe acest blog, bineinteles dupa ce am obtinut consensul autorului. Intentionez sa il traduc in curand in italiana, si sa il public alaturi de varianta originala, astfel incat sa ofer sansa si cetatenilor altor natiuni sa isi formeze o parere asupra perceptiei cetatenilor romani a situatiei globale actuale si a pozitiei noastre fata de America si fata de cei care trag sforile mai mult sau mai putin din umbra.

Terra Mater spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Terra Mater spunea...

Iata ca, asa cum promisesem ieri, am reusit sa fac traducerea articolului de mai sus in italiana. Sper sa nu fiti prea duri cu criticile.
L-am publicat in maniera intercalata, deoarece nu am stiut cum sa procedez altfel.(Poate ca imi veti sugera voi cum sa procedez, si voi tine cont in viitor de sugestiile voastre.)
Ca sa public varianta italiana in josul variantei romanesti, imi cerea mai mult timp, pentru ca nu e chiar usor sa plasezi fotografiile acolo unde le este locul, iar eu sunt in criza acuta de timp.
Pe undeva in textul acestui articol veti intalni expresia "chinui copii, violezi mame si ucizi tati" evidentiata prin alt tip de caractere. In varianta originala a articolului, clicand pe aceste cuvinte se creaza o legatura cu un video. Eu nu am stiut cum sa procedez pentru a va oferi aceasta posibilitate. Iata de ce va invit sa accesati link-ul unde a fost publicat initial articolul. Nu am sa interpretez ca o ofensa daca cineva imi va indica modalitatea de a crea asemenea legaturi.

Terra Mater spunea...

Am reusit sa creez link-ul la pagina web care ma interesa. Ramane sa gasesc solutia pentru cealalta problema a mea: publicarea bilingva a articolelor. Fac apel la cei specializati in asa ceva sa imi ofere cosulenta online gratuita. :) Multumesc anticipat tuturor celor care vor binevoi sa imi vina in ajutor!

Mina spunea...

Splendida traducere in limba italiana al acestui editorial!
Se vede de departe profesionalismul.
Cum sa facem acum, ca si italienii sa afle mesajul continut?

salvatiromania spunea...

http://salvatiromania.wordpress.com/2009/07/10/mass-media-mondiala-acoperace-a-mai-mare-organizatie-terorista-israelul

salvatiromania spunea...

In curand toate siteurile declarate conspirationiste care aduc ofensa integritatii nationale si mondiale sau vor semana “scandal” vor fi interzise de un imens aparat in genul Securitatii care va controla tot ceea ce inseamna comunicatii pt. ca in momentul de fata, Elita e foarte deranjata de raspandirea adevarului via internet si lucreaza zi si noapte pt. controlul absolut. Cum vor face asta? prin producerea unui eveniment sangeros imens care-si va avea “radacinile” pe internet. Desigur, un site proaspat aparut care va fi elementul instigator. Cel mai probabil va fi un site conspirationist in capul caruia se va pune “nelegiuirea”.
End of Story.Jay Rockefeller: „INTERNETUL REPREZINTA RISCUL NATIONAL NUMARUL UNU” – video : mai mult : http://salvatiromania.wordpress.com/2009/04/04/internetul-va-fi-interzis-si-cenzurat-pentru-ce-i-care-deranjeaza-elitele-mondiale