
blogs.guardian.co.uk 28mai2008
Cultul Deceptiei promovat de Casa Alba este expus de fostul secretar de presa.Fostul secretar de presa Scott McLellan a admis ca razboiul din Iraq a fost "nefolositor" si o "eroare strategica" care a fost vindut poporului american prin campania propagandistica manipulind astfel opinia publica.
Memoriile lui McLellan sint descrise ca "surprinzator de acide". A fost un purtator loial de cuvint, pina in aug.2006 dar acum a dat cu nuca in perete dezvaluind cum "a fost vindut" razboiul din Iraq poporului american.
Memoriile ar trebui sa fie publicate luni, dar website-urile politico.com si washington post au "pus mina" mai devreme pe niste copii.
Printre altele, McLellan mai afirma: Bush a depins de propaganda "in asemenea mod incit devenea evident ca uzul fortei ar fi ramas unica solutie viabila", administratia nu a fost "deschisa si clara in privinta Iraqului", prin eliminarea agentului operativ Valerie Plume si musamalizarea ulterioara "am permis sa fiu deceptionat si sa trec mai departe declaratii false", presa a a fost prea indulgenta cu Casa Alba in privinta Iraqului, Steve Hadley adjunctul consilierului Apararii si-a oferit demisia ca urmare a numeroaselor declaratii ca Sadam Hussein ar fi urmarit sa achizitioneze uraniu, "Razboiul din Iraq este inutil".
actualizare 03iunie2008
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu